28 Şubat 2016 Pazar

Doğum günü yazısı (uzun zamandan beri merhaba :)


Sevgili dostlar merhaba,

Size ne zamandır yazmıyorum. Sebebi; 3. Kitabımın basım aşamasında olmasıydı. Kitap basım aşamasında kitaptan parçaları buraya yazmak istemedim. Artık kitabım basıldı. Tüm Kitapsan Kitabevleri’nde. Internetten de kitapsan.com.tr den temin edebilirsiniz.


Geçtiğimiz Cumartesi günü doğum günümdü. Kutlayan dostları teşekkür ederken, teşekkürüme bir de küçük yazı ekledim. Sosyal medyada yaptığım bu paylaşımı sizlerle de paylaşmak istedim.


Buyrun, sevgiyle...


Bazı arkadaşlarım senden bir doğum günü yazısı bekliyoruz, Heyecanlanıyoruz, lütfen geç saati bulmasın dediler. Hatta bazı konulara değinmemi istediler. İstek parça misali istek konulu doğum günü yazısı. 😍Gülüştük, çok hoşuma gitti. Merak ediyorlarmış. Vallahi ne yazim, ne diyim, iyilik sağlık sizden? 😍 Şaka bir yana, 41 kere maşallah, bugün 21imden gün aldım. His bu.


Bu yıl; aklım erdiğinden bu yana teyit ettiğim bazı duygu ve düşüncelerimi, daha bir sıkı teyit ettiğim bir yıl oldu. Ego, kıskançlık, kötü niyet vb duygular cahilliğin, sağlıksızlığın ne fena sonuçları... Kaybettirir söyleyim, belki kısa vadeli kazandırır bir işe yaramaz söyleyim.
Yaşamımda; maddi ve manevi çokça inişler çıkışlar yaşadım. Bende insanım; öfke patlamaları, ağlama krizleri, bozulmalar, bozuk atmalar, acılar, acı çekmeceler, tek başıma kalakaldığım sayılan maddi manevi zorluklar, kazık yemeler, hayal kırıklıkları, bunların aksine bol kahkahalı, neşeli günler, maddi manevi rahatlık, bolluk içinde günler, çalışmalar, başarılar gibi gibi gibi...


Bu deneyimleri yaşarken ve davranışlarımı sergilerken değişmeyen şeyler; içimdeki iyi niyet, insan sevgisi ve hep hakkı, iyiliği, doğruyu arama isteğiydi. Genelde olumsuz deneyimler güçsüzlük, hüzün, yaşlanma, bıkkınlık, daha bir öfke vb duygu hali yaratıyor kişilerde. Bende aksine, değişen şeyler; daha bir güçlü, daha bir neşeli, daha bir genç, daha bir güzel 😉☺️ beraberinde tatlı neşeli bir dinginlik, evet aynen öyle dinginliğimde bile hoş, tatlı bir neşe oldu. Negatifi, kıskancı, egoluyu, egoyu, kötü niyetliyi bir rahat yaşamımdan süpürme hali geldi, ohhh maşallah. Tüm bunları nasıl mı becerdim? Bana soruyorlar; " ne ara yazıyorsun? Ne ara sabun yapıyorsun? Çocuklar? İş? " Cevabım; " şekerim, kardeşim, sevgili dostum, dedikodu, kıskançlık, uyuşukluk, şeytanlık vb zaman alıcılarım yok. Söylenmek yerine, söylüyorum. Bu da zaman kazandırıyor. Aklımı, zekamı, zihnimi ne üretebilirim, yaratabilirime kanalize ediyorum. Faydalı olmak, şifaya aracılık etmek bana müthiş haz veriyor. Çocuklarımla olduğum zamanlarda i-pad, i-phonela işim olmuyor. Kalite standartları diye bir şey var. Çocuklarla kaliteli vakit geçirirsen, kaliteli zamanı bizzat onlar sana verirler. Allah sağlık versin yeter ki. Her şeyin başı sağlık, o olursa zamanda oluuurr, güzelliklerde oluurrr." Gibi gibi.


Sonuç olarak; tüm kazıklara, tatsızlıklara, haksızlıklara vb rağmen ve beraberinde yaşadığım güzellikleride ekleyince ve en önemliside içimdeki o iyi niyeti, sevgiyi, üretme ihtiyacını, güzel duygu ve düşüncelerimi çoğaltınca da, yaşımı almak bana müthiş bir hediye vermiş meğer.


Bugün gerçek, doğal, mükemmel, harika çocuklarım, eşim, dostlarım, arkadaşlarım, çevremde dünya harikası insanlar var, çoook çok şanslıyım, Allah ve meleklerine binlerce binlerce şükür. E bir de bu duygu ve düşünce hali öyle bir iç rahatlığı getirmiş ki elinde tef ohhh neşeyle oynarsın dostlarınla, bir yandan kitabını yazar, bir yandan göbekler atarsın. Aşmış olursun, gelişmiş olursun çünküümm, duygun düşüncen gelişmiş olunca sende gelişirsiin, gelişmiş olursunnn.


Tüm içten ve sevgi dolu kutlamalarınız için "koşulsuz ve sonsuz sevgiyle" teşekkürler ederim. Kendim içinde bir niyetim var bugün. "Ülkemde, şehrimde nice gelişmişliklerin, iyiliğin, sevginin, güzelliğin, bolluğun, huzurun ve neşenin yaşandığını gördüğüm bir sürü bir sürü yıllarım, yaşlarım olsun diliyorum. Tabii ki kuzucuklarım, yuvam, ailem, dostlarım, siz güzel insanlarla birlikte..." Tekrar çook çok teşekkürler.